Veelgestelde vragen
Bestellen
1. Hoe kan ik zien of een product nog op voorraad is?
Als u bij “KIES EEN MAAT” de door u gewenste maat nog kunt selecteren, is deze voorradig en kunt u uw bestelling plaatsen.
2. Betaal ik verzendkostkosten bij een bestelling?
Bij een bestelling boven de 50 euro betaal je GEEN VERZEND- EN ADMINISTRATIEKOSTEN voor verzendingen binnen Nederland, België en Duitsland. Bij een bestelling met een aankoopbedrag onder de 50 euro betaal je 4,95 euro verzendkosten.
We verzenden via de pakketservice van MyParcel (=Post NL), zodat we verzonden pakketjes altijd kunnen traceren.
3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Als je op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur bestelt, wordt je bestelling nog dezelfde dag door ons verwerkt en verzonden, en heb je het pakketje normaliter de volgende dag in huis.
Als je op vrijdag na 16:00 uur of zaterdag een bestelling plaatst wordt je bestelling op dinsdag geleverd.
Uw bestelling wordt veilig en snel thuisbezorgd door MyParcel (=PostNL).
Bestellingen na 16:00 kunnen 1 dag langer duren.
Bij een afleveradres buiten Nederland, duurt de bezorging enkele dagen langer.
4. Hoe krijg ik contact met Niek Jansen Mode?
Je kunt je vraag stellen door een e-mail te sturen naar webshop@niekjansenmode.nl of via het contactformulier op de website.
5. Wat is iDeal?
Als je kiest voor “Betalen met iDeal”, dan betaal je via je eigen internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. Je kunt er immers direct gebruik van maken en hoeft je niet aan te melden. Eenmaal gekozen, doorloop je dezelfde stappen als bij het gewone internetbankieren, met dezelfde beveiligingseisen van je bank. Met iDeal wordt het bedrag direct van de bankrekening afgeschreven. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging van de bestelling.
6. Waar kan ik met mijn klacht terecht?
In geval van een klacht over een besteld product of over de afwikkeling van je bestelling verzoeken wij je vriendelijk eerst (telefonisch)contact op te nemen met ons kantoor op tel.nr.: 0316 – 228445 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 uur – 17.00 uur, bij geen gehoor tel.nr.: 0316-221215)) of per e-mail: webshop@niekjansenmode.nl. Klachten die wij via e-mail ontvangen worden binnen 48 uur beantwoordt.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan verwijzen we je naar onze Algemene Voorwaarden, artikel 16 en 17.
Betalen
1. Hoe kan ik zien of een product nog op voorraad is?
Je kunt bij ons je bestelling plaatsen en kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden: iDEAL en CreditCard (Visa en Mastercard).
2. Betalen met een Creditcard
De bestelling kan betaald worden met de creditcards van VISA en Mastercard. Betalen met creditcard kan op een eenvoudige en veilige manier. Het bedrag wordt op een vaste datum van uw bankrekening afgeschreven. U ontvangt een e-mail met de bevestiging van de bestelling.
Retourneren
1. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
2. Hoe lang duurt het voordat er terug wordt betaald?
Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, doen wij ons best de aankoopprijs zo snel mogelijk aan u terug te betalen. Binnen 7 dagen na het versturen van uw retour krijgt u het aankoopbedrag terug, maar het gaat meestal veel sneller! U krijgt de aankoopprijs terug op dezelfde manier waarop u betaald heeft.
3. Betaal ik verzendkosten voor het retourneren van mijn pakket?
Kosten voor de retourzending van bestellingen zijn voor eigen rekening. Dit doen wij om te voorkomen dat het aantal retouren de spuigaten uitloopt en wij onze webshop niet meer rendabel kunnen houden.
4. Kan ik afgeprijsde artikelen retour sturen?
Retourneren van producten in de uitverkoop is ook mogelijk. Wij storten het bedrag van jouw retour binnen de retourtermijn weer op de rekening waarmee is betaald.